Lijkt wel op vakantie

9 maart 2019 - Canoa, Ecuador

Inge heeft een verkeerd stukje vlees gegeten in een restaurantje, net terug in het hostel begint het feest. Gelukkig hebben we een super kleine badkamer, dus zittend vanaf de wc, kan het fonteintje prima bereikt worden, zodat van 2 plekken uit de boel even flink wordt gereinigd.

Doordat je na zo'n nacht er niet fitter op wordt de volgende dag maar verplicht relaxen.
We liggen op het strand en lezen wat meegebrachte boeken (waar we totaal nog niet aan toe gekomen zijn).
Bij een strandtentje wordt de thee (Inge) en kokosmelk (Jan) vanuit een hangmat voorzichtig naar binnen gewerkt.
Het lijkt wel vakantie!!

De kokosmelk is vermoedelijk aangelengt met verkeerd ijs. In een uurtje daarna zo beroerd als een hond. Nu kotst Jan alles eruit.
Nog maar een dag kallum an doen dus.

We hebben een avondbus geregeld die ons naar het vliegveld van Guayaquil moet brengen. Voor we in de bus stappen, worden onze tassen gecontroleerd, we worden gefouilleerd, en we worden vastgelegd op camera. Dit zal wel protocol zijn bij een nachtrit. Prima, maar of we ons daar veiliger bij voelen....

We wachten nog een paar uur, om vervolgens in het vliegtuig te stappen.

Op naar DE GALAPAGOS...........