Reacties
Reacties 101 - 150 van 154
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Janny en Geert | Fijn zo'n relaxte busreis. We kennen dat. Geniet… | 3 feb. '19 |
| Miranda | Gaaaaaffff!!!!! | 3 feb. '19 |
| Toos | Lekker relaxed met hier en daar een spannende touch!… | 3 feb. '19 |
| Toos | wooowww, vast een geweldig gevoel! | 3 feb. '19 |
| Inge | Strava nog niet geprobeerd oom Henk. | 3 feb. '19 |
| Woudy | Bijna met de dood bekopen maar gelukkig overleefd.… | 2 feb. '19 |
| Jannie Wichers | Prachtige belevenissen en verhalen. | 2 feb. '19 |
| Henk Stevens | Strava werkt hier niet? Prachtige verhalen en foto's.… | 2 feb. '19 |
| Henk Stevens | Strava werkt hier niet? Mooie verhalen en prachtige… | 2 feb. '19 |
| Jeroen Starrenburg | 75 km. Liekt erop. Mooie avonturen weer. Kom wel weer… | 1 feb. '19 |
| Klaasje | Hoi Inge en Jan, zo te zien hebben jullie er nog veel… | 1 feb. '19 |
| Woudy | Wat is die Jan ook creatief he. Maakt de mooiste armbandties.… | 30 jan. '19 |
| Toos | Wat een leuke, geweldige belevenissen. Jullie krijgen… | 30 jan. '19 |
| Alice | Schitterend....(behalve de spinnen en de zandvliegen… | 29 jan. '19 |
| Janny en Geert | Wat een ervaringen. Wat zien jullie weer veel. Geniet… | 29 jan. '19 |
| Janenriek | Ik kiek oe ok an, vissie eet'n nou voor mij niet,… | 29 jan. '19 |
| Saskia Kuijer | Weer een erg leuk verslag met foto's | 29 jan. '19 |
| Fam. Bleijs | Geweldig!!!! | 29 jan. '19 |
| Inge Santing | Echt prachtige foto's en wat een belevenis zo'n… | 29 jan. '19 |
| Rene Broekman | Mooi dat jullie het naar de zin hebben! | 28 jan. '19 |
| Rene Broekman | Moest wel even goed kijken... | 28 jan. '19 |
| Melanie | Donders! :O | 28 jan. '19 |
| Rinus | Ha Jan en Inge, mooi hoor. Ik herken Otavalo, erg… | 27 jan. '19 |
| Janenriek | Zo zie'j maar weer dris altied wat, ai dropuut… | 25 jan. '19 |
| Michel | Echt weer wat voor Jan😂. Geluk dat die bus dezelfde… | 25 jan. '19 |
| Henk Stevens | Geen bewuste actie? Ha ha. | 25 jan. '19 |
| Woudy | Haahha. Had Jan zn gezicht wel willen zien😅 | 25 jan. '19 |
| Ron | Eerste Jan&Inge actie is een feit🤣 leuke foto’s! | 25 jan. '19 |
| Klaasje | Zo genieten wij een beetje mee!! Blijf genieten !!… | 24 jan. '19 |
| Thijs Martens | Zo te zien hebben jullie jet leuk daar😘 | 22 jan. '19 |
| Henk Stevens | Prachtige foto's. Indiase kleuren zag ik langs… | 21 jan. '19 |
| Alice | Ziet er geweldig uit! Geniet er van! | 21 jan. '19 |
| Netty en Bas Ploeg | Prachtig, heel mooie foto’s | 21 jan. '19 |
| Ron | Super ja. Ik krijg er ook zin an! | 20 jan. '19 |
| Ron | Zei je nou “ Toe Jan” ? | 20 jan. '19 |
| Jeroen Starrenburg | Was vandaag hier blijven fietsen(rond vriespunt).… | 20 jan. '19 |
| Marijn | Lekker bloed | 20 jan. '19 |
| Marijn | Wauwww | 20 jan. '19 |
| Fam. Bleijs | Gaaf hoor! | 20 jan. '19 |
| Klaasje | Nou t'is er wel mooi en afwisselend, prachtig… | 20 jan. '19 |
| Wim | Wat een prachtige natuur. Hele fijne dagen en avonturen… | 18 jan. '19 |
| Inge Santing | Ziet er weer prachtig uit! Lekker genieten jullie.… | 17 jan. '19 |
| Fam. Bleijs | Marije zegt:jullie durven ook alles!😃 | 17 jan. '19 |
| Saskia Kuijer | Leuk om jullie te volgen,wij zitten op dit moment… | 17 jan. '19 |
| Woudy | Wat is het daar mooi! En die hangmat...heerlijk. Lekker… | 17 jan. '19 |
| Ben Faas | s.Veel plezier,ik volg jullie met veel interesse.Groeten… | 17 jan. '19 |
| Janenriek | Mooi man, t' reegnt hier ok wal ies (allent 't… | 17 jan. '19 |
| Netty en Bas Ploeg | Mooie foto’s en leuk om te lezen hoe het jullie… | 17 jan. '19 |
| Henk Stevens | Benieuwd naar jullie verhalen. Geniet ervan samen. | 15 jan. '19 |
| Fam. Bleijs | Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!Nu genieten!… | 15 jan. '19 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »


- Klaasje: Hallo Inge en Jan, Fijndat…
- Janenriek: Welkom weer in 't Hoogeveine,…
- Woudy: Welkom thuis. En dank voor…
- Ageeth Beuving: Haha, welkom in Nederland
- Ageeth Beuving: Ooh dat is snel gegaan, fijn…
Alle reacties »