Op een mooie Pinksterdag,

12 juni 2011 - Beilen, Nederland

Samen in de zon…….

Vanwege de verslechterende gezondheid van Jan zijn pa,

Hebben we het gevoel, dat we in Azië niet meer op de juiste plek zijn.

We hebben besloten om DEZE reis te beëindigen,

En te willen zijn waar we moeten zijn.

Inmiddels zijn we weer op Nederlandse bodem.

We hebben met de familie heerlijk in de tuin gezeten.

Genieten van het mooie weer.

En bijpratend over wat we gemist hebben.

Allen bedankt voor de interesse in ons en in onze reis.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Zussie:
    12 juni 2011
    Ik hoop dat jullie ook hierin jullie rust kunnen vinden. Heel veel sterkte gewenst voor jullie! bedankt voor het mee laten genieten van jullie reis!
    (yes ook deze laatste keer als eerste!!)
    xx
  2. Ben Faas:
    12 juni 2011
    niet alle mails gelezen maar die ik heb gelezen waren leuk en interessant.heel veel sterkte gewenst
  3. Janenriek:
    13 juni 2011
    Vanuut t'hoogeveine dank voor de mooie en boeiende verhalen, die vanuit Thailand/Cambota voor ons soms herkenbare momenten. Wij wensen jullie heel veel sterkte hier in Beilen met allen die jullie lief en dierbaar zijn.
    ome J tante R
  4. Saskia Kuijer:
    13 juni 2011
    Hoi Jan en Inge.Ben blij dat jullie een goede reis hebben gehad,en weer veilig thuis zijn.Alleen waarom jullie terug zijn gekomen is natuurlijk minder mooi.Veel sterkte toegewenst.
    albert,saskia kevin en nick,
    ps wij hebben genoten van jullie verhalen en fijn dat we mee mochten genieten
  5. anne en klaasje:
    Hallo Inge en Jan.
    Fijn dat jullie weer gezond en veilig hier zijn. Alleen de reden is minder mooi. Wij wensen jullie veel sterkte toe. groeten van Anne en Klaasje.
  6. Ageeth:
    14 juni 2011
    wat vreselijk om zo jullie reis af te moeten breken, we wensen jullie en de familie heel veel sterkte, groetjes esther en ageeth
  7. Jannie Wichers:
    16 juni 2011
    Hoi Inge en Jan,
    Ik heb jullie reis helemaal gevolgd en vond het geweldig wat jullie allemaal deden en durfden.
    Jammer, dat het om deze reden afgebroken moest worden.
    Hopelijk komt het allemaal goed met de vader van Jan.
  8. Henk Stevens:
    18 juni 2011
    Jammer van de mooie reis,maar dat zijn natuurlijk "luxe" problemen.Hopenlijk gaat het goed met Jan z'n vader.Veel sterkte van Henk en Rika.
  9. E.Veenstra:
    17 januari 2012