Brak?

13 november 2010 - Hoogeveen, Nederland

Nog 1 nachtje in ons eigen huis slapen.

Morgen slapen we bij Jan zijn pa en ma.

De kelder en kasten moeten we nog even leeg eten en drinken,

om vervolgens de stofzuiger door het huis te trekken.

Muis past op ons huis.

dus dat zit wel snor.

Jan is nog even met een paar vrienden de kroeg in.

Zal wel weer niet vroeg worden.

Morgen lekker brak natuurlijk.

Nog  een paar hollandse biertjes achterover tikken.

In het kader van; .....nu kan het nog......

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tante Marijn:
    Spannend!!!!!
    en die kasten komen wel leeg hoor! :)
    tot vanmiddag!
    xx
  2. Toos:
    Hoi Jan en Inge,
    Wij wensen jullie een leuke tijd in verwegistan (Daarginds dus)en hopen dat jullie heel veel zien en beleven. Geniet er van.
    Tot ziens.
    Fam. Martens uut de Smilde
  3. Albertje Tigelaar:
    13 november 2010
    Hey Jan en Inge, heel veel plezier met alles wat jullie de komende tijd gaan beleven ! Ik volg het graag en ben benieuwd naar jullie belevenissen. Succes en de groetjes.
  4. Selina:
    14 november 2010
    Nou daar gaan jullie dan!We wensen jullie een goede reis en tot horens!!Veel plezier geniet ervan!
  5. Martin:
    14 november 2010
    jammer, nog geen update van jullie op schiphol....tssssss
  6. Truus:
    15 november 2010
    Zo, het avontuur is begonnen. Ik neem aan (hoop...) dat jullie veilig aan de andere kant van de wereld zijn aangekomen. Heel veel genieten, goed op jezelf passen en veel reisverslagen typen!!
  7. Saskia Kuijer:
    15 november 2010
    Nou ben maar even gaan kijken op welke site ik jullie kan gaan volgen.Maar jullie zijn onder weg.Ik heb gehoord dat het Zaterdag een beetje dubbel was.Gezellig,maar ja dan moet je afscheid nemen he.Maar goed HEEL VEEL SUCCES,en we gaan jullie volgen.Groetjes Saskia
  8. Ageeth:
    15 november 2010
    en was de reis lang en en beetje goed verlopen, niet al teveel vertraging gehad hoop ik,, en jetz gets loos he haha, we gaan jullie volgen..
    groetjes van de kipjes
  9. hielke en ellie:
    16 november 2010
    Ik hoop datjullie een goede reis hebben gehad met heel veel slaap en dat je nu in Bangkok bent geland
    met een heerlijke temperatuur Hier alles oke
    Ik ga straks naar de kapper en dan een uitje van de bib Pa is buiten aan het blad ruimen tot horens
    veel plezier hielke en ellie