Ko Samet

20 november 2010 - Rayong, Thailand

We zijn in een local bus naar  Pattaya gereden.

"Het bordeel van het oosten."

De uitstraling hier is één en al sex!!!!!

Je ziet hier veel te dikke 55-plussers, met een Thaise schone aan hun hand.

Das ook een vorm van vakantie vieren.......

We hebben hier nog even op het strand gelegen (tjee.. wat hebben we het zwaar)

Op dit strand, wordt je gillend gek van de mensen die je wat proberen aan te smeren.

van kraaltjes, DVD's, Zonnebrillen, fruit, tot gefrituurd ongedierte (kan best lekker zijn)

zonder te overdrijven, wel 4 gasten per minuut. Dus ogen dicht en net doen of je slaapt, voor Jan geldt gewoon slapen.

We hebben een scooter gehuurd, en een rondje Pattaya gedaan. vervolgens 30 km terug naar ons slaapplekje: Si Racha.

19 november; we hebben met onze bagage (2 grote en 2 kleine rugzakken) de scooter terug gebracht naar Pattaya. Past prima, zal er wel leuk uitgezien hebben.

Van hier uit was de bedoeling om met de local bus naar de haven te gaan, waarvan de boot vertrekt naar Ko Samet.

Echter we waren in het havenplaatsje Ban Phe niet oplettend genoeg, en 30 km. later kwamen we erachter dat we er voorbij gereden waren.

Ach, dan maar uitstappen een hottelletje regelen en hier op het strand liggen. (wat hebben we het zwaar...)

20 november zijn we op tijd vertrokken, om de boot te pakken naar Ko Samet.

Hier hebben we een wandeltocht gemaakt over de verschillende stranden en rotsen.

totaal zo'n 15 kilometer.

Lekker zweten dus. af en toe een frisse duik in het helder blauwe water.

en liggen op de stranden, met palmbomen op de achtergrond......

Met de laatste boot terug (we waren de enige passagiers op de boot).

Hapje en natje aan een stalletje,

prima eten hier!  lekker vers en het fruit is hier zo lekker dat zelfs Jan fruit eet.

1. Tante Marijn:
    21 november 2010
    Oww lekkere reactie (boven of onder mij), zie dat jullie al reclame gratis op de reacties krijgen!
    Ziet er weer super uit zeg de foto's!
    Enjoy!
  2. Jeanet en Jelmer:
    21 november 2010
    Hé buum en buuv,

Dat ziet er wel heel relaxt uit. Leuke foto's vooral die het echte Thailand laten zien. Je ziet het op straat daar gebeurt het. Hoe anders dan in Nederland. Hier alles ok! Veel plezier, we zullen jullie blijven volgen. Jelmer en Jeanet
  3. Jannie Wichers:
    22 november 2010
    Hallo Inge en Jan,

Prachtige foto's. Toch echt herkenbaar van India en Nepal. Krijg bijna heimwee.
    Geniet ervan.
  4. Arjan:
    23 november 2010
    Ik zie dat jullie ook al van de thaise whisky genieten. Elke dag een groot glas moet goed zijn voor je maag.
    Geinig trouwens. Ben zelf ook al eens op Koh Samet geweest. Hebben jullie de Pad thai al geprobeerd?

Groetjes,
    Arjan
  5. hielke en ellie:
    23 november 2010
    we kijken elke dag even naar jullie site. Leuk om te zien.Veel mensen vragen ons naar jullie belevenissen.Wij kunnen deze week sneeuw verwachten
    Geniet van het mooie weer de natuur en eet veel fruit Jan is goed voor jou Veel plezier.
  6. Albertje Tigelaar:
    23 november 2010
    Hoi Jan en Inge. Wat leuk om jullie zo te volgen op die prachtige foto's ! Aan het eind van de week doet de winter hier z'n intree, ze voorspellen sneeuw, dus jullie zitten goed daar. Ben benieuwd naar het volgende verhaal. Groetjes vanuit een kil en nat Hoogeveen.