Mieren

17 mei 2011 - Railay, Thailand

Als je op een speedboat van A naar B wilt,

en men verteld je om je backpack te deponeren op het achterdek,

is het misschien verstandig om hier GEEN gehoor aan te geven.

ZEIKE-Nat krijgt Inge haar Backpack terug.

Dis niet errug,

Je brengt gewoon AL je kleren naar de Laundry, dit kost dan ongeveer 1 Eurie.

Je Rugzak meurt als de tering, dus die douche je mee.

Vervolgens pleur je alles weer terug in de rugzak, (incl. schone was, wat ruikt dat toch lekker)

Hierna vergeet je dit incident en gaat lekker verder op pad, wie dut ons wat vandâge.

We heb'n de band'n vol met wind, dus we heb'n Ja, nixs te Klag'n.

Totdat je na circa ongeveer plusminus om en nabij zo'n beetje, krek als't niet waar is,

er achter komt dat je rugzak die je geplaatst had in de linkerhoek van je kamer, een uurtje later in de rechterhoek staat. Hoe komt die daar? MIEREN.

Dat zeikwater heeft toch mieren meegenomen in mijn rugzak. toilettas zat er onder.

onze EHBO-Kit (Richard, Peter en Kees nog bedankt) werden geheel leeggeverten door die beestjes.

Beeheeheesjes, Behehesjus, Weet je wat ik zie als ik gedronken heb. Nou, nou, nou.......

Dus, mieren op Langkawi krijgen de eerste eeuw geen last van Koppijn, raken niet aan de diarree en zullen zich ook de eerste tijd niet meer vermenigvuldigen.

Datttuh.......

We zoeken zelf wel weer een apotheek die onze probleempjes oplost hiero.....

Op elke straat hoek ziet er wel een, dus dat komt wel goed.......

1. Tante Marijn:
    23 mei 2011
    Voordeel van 2 verhaaltjes is dat je ook een 2e kans krijgt om als eerste te reageren!!

Als jullie daar nog heul lang blijven kunnen wij misschien in onze vakantie (lees September) wel eem aankomen hahahaha